بستن

شهید علی حقیقی پور

وصيت نامه شهيد عزيز علي حقيقي پور
            
  ان حسبتم ان تدخل الجنه و لما يعلم جاهدوا منكم يعلم صابرين
گمان مكنيد به بهشت داخل خواهيد شد بدون آن‌كه خدا امتحانتان كند و آن‌كه جهاد در راه دين كرده باشد و آن‌هايي كه در سختي ها صبر و مقاومت كنند.
    خانواده و دوستان عزيزم من كوچكتر از آن هستم كه بخواهم براي شماها وصيتي بكنم لذا چون پيرو چهارده معصوم (ع) نيز هستم و آن‌ها هم وصيت‌نامه داشته‌اند به‌عنوان يادگاري براي همبستگان و دوستان سخني باقي مي گذارم زيرا زندگي ما كه ثمره‌اي براي اسلام نداشت شايد سخنانم در اين نوارانگيزه‌اي باشد براي ره توشه‌ي صحراي محشر شنودگان شود.
به نام الله پاسدار حرمت خون شهيدان و به نام الله ياري دهنده‌ي مستضعفان و به نام الله در هم كوبنده‌ي مستكبران، با درود و سلام بر پيامبران اسلام و از آدم تا خاتم محمّد(ص) و با درود و سلام بر امامان معصوم و با درود و سلام بر يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي صاحب زمان(عج) و با درود و سلام بر نايب به حقّش خميني بت شكن و با سلام به شهيدان اسلام  از هابيل تا كربلاي سرو شهيدان حسين(ع) و سلام به شهيدان جنگ تحميلي و با سلام بر خانواده‌هاي شهدا كه خداوند به آن‌ها صبر عظيم عنايت فرمايد و سلام بر خانواده‌ي شهيد عزيز احمد فيروزي كه حق بزرگي در اين مدت به گردن ما دارد.
 به‌خـدا مي دانـم كـه گـناهانم خيلـي است و بزرگ است، خـدايا تو هم به بزرگي خودت گناهانم را ببخش خـدايا مي دانم كه من بداخلاق وخشن بودم ولي خدايا تو كه مهرباني به مهرباني خودت ببخش خدايا تو كه زود راضي مي شوي اي سيدرضا مرا ببخش. بار خدايا مرا در آن دنيا كنار دوستان شهيدم قرار بده. 
                       خرّم آن روز كه بروم ]پرواز كنم[ تا بر دوست                   
                                                                  به هواي سر كويش پرو بالي بزنم
دوستاني ]نم[  كه رفتند و من هر لحظه آرزوي ديدار آن‌ها را دارم، پس خدايا توفيق ديدارت را نصيبم كن تا به آرزويم برسم و از شما خانواده‌ي عزيزم كه در طول عمر از شما سرپيچي كرده‌ام و اين‌كه از فرصت آن بيداري كشيدن شماها، سختي‌ها تحمّل كرده‌اي ندانسته‌ام  مرا ببخشيد و از شما افراد خانواده به‌خصوص خواهران عزيز و مهربانم و از برادران عزيز و مادر عزيزم طلب عفو مي كنم.
از شما مي خواهم كه از كليه‌ي دوستان و آشنايان كه به نحوي با من در ارتباط بوده‌اند طلب حلاليت بكنيد. تقاضاي ديگرم نماز و روزه هاي اين حقير در صورت امكان قضا كنيد. اما پيام بنده به برادران اداري و ارگان هاي انقلابي و بهتر است بيشتر در مورد وظايف شرعي خود تعقّل و تفكر نمايند و اگر عزمي ندارند موظف هستند به پيام امام عزيز لبيك بگويند و راهي جبهه‌هاي جنگ شوند سعي نكنند براي خود يك سنگر قلابي بسازند و آن را نسبت به جبهه ترجيح دهند همه‌ي ما براي اسلام و پيشرفت اهداف مقدّس اسلامي تلاش مي كنيم، اگر خداي نكرده اسلام به خطر بيفتد هيچ يك از سنگرهاي قلابي به داد اسلام نخواهند رسيد و يك نصيحت براي افراد مفسد و سودجو دارم: فكر نكنند فعلاً به مسند قدرت  نشسته‌اند يك عده شهيد مي شوند، معلول مي شوند، مجروح مي شوند و آن‌ها بهره‌اش را مي برند؛ بدانند قطـرات خون شهيدان مانند آتش زير خاكستري است كه ناگهان شعله ور خواهد شد و چنان ريشه و بنيان آن‌ها را خواهد سوزاند كه آنچه در دراز مدت برچيده‌اند در كوتاه مدت به صورت دود و خاكستر باز پس دهند.
 در خاتمه از آن‌هايي كه پيش خدا آبرو دارند التماس دعا دارم كه به اين بنده‌ي مخلص دعا كنند تا خداوند اين حقير سر تا پا گناه، غريق رحمت خويش بگرداند و بر گناهان گذشته‌ي اين بنده‌ي روسياه قلم عفو بكشد.
«اللهم اني اسئلك توبه قبل الموت والمغفره بعد الموت و العفو و عند لسان»
                                                                                                                                    والسلام
 علي حقيقي پور

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!