بستن

شهید جلیل صادقی فرد

وصيت نامه شهيد عزيز جليل صادقي فرد
 
        به نام خدا سخن را آغاز مي كنم، آن خداي رازها، آن خداي كريم و رحيم، آن خدايي كه به هركس هر چه بخواهد مي دهد، به نام خدايي كه رسوا كننده‌ي كافران و منافقان است، آن خدايي كه يار مظـلومان است. خودش حق است و محافـظ حق است، به نام آن محبـوبي كه ما را در دين خود قرار داد و در مذهب ائمه(ع) وارد نمود. به نام پروردگاري كه ما را خلق نمود و روزي داد و براي هدايتمان رسولاني فرستاد و در اين زمان از تاريخ كه جهانيان از دست كافران و ظالمان و از خدا بي خبران به ستوه آمده‌اند، براي راهنمايي، روح الله را فرستاد. خميـني كبير نايب ولـي عصر(عج) تا از وجـود پر بركـتش استفاده و راه سعادت را پيدا كنيم و با رهبري پيامبرگونه‌اش از زير بار سلطه‌ي ستمگران نجات يابيم.
      بارالها، اهمّيت اين انقلاب بزرگ و رهبر انقلاب را به ما بفهمان و ما را موفّق بدار تا در برابر همه‌ي نعمت‌ها، به خصوص نعمت امام و انقلاب تو را شكرگزار باشيم. بار الها تو را شكر مي گوييم و سپاسگذاريم كه ما را در زمان نايب حضرت مهدي(عج)، حيات و زندگي دادي تا راه حق از باطل را بشناسيم و پيرويش كنيم.
بار الها، به امام عزيز ما طول عمر عنايت كن و تا ظهور ولي امر، در كنار آن حضرت براي خدمت به اسلام و نجات محرومين او را زنده دار، خدايا به رزمندگان ما توانايي و قدرت ده تا با رهبري امام و قائد اعظم، ابراهيم زمان، خميني كبير جهان را براي ظهور مهدي(عج) تو آماده كند و پوزه‌ي كافران را به خاك سياه بمالد. خدايا، دعاهاي ما را قبول و حاجت‌هاي ما روا، ما را در آخرت آبرومند كن و با پيامبران و اوليا و مقربين درگاهت و خوبان پيشگاهت و فرشتگان و دوستان و عاشقان همنشين ساز.
 اما اگر شهيد شدم و جسد مرا به دست آورديد مرا در شيراز يا قم يا مشهد خاك كنيد، اما به واسطه‌ي اين‌كه قبرم براي خانواده‌ام و بستگان و دوستانم نزديـك باشد شيراز بهتر است.
 من مدتي به عنوان مأمور از آموزش و پرورش در بسيج از طريق سپاه پاسداران خدمت مي كردم و به ياري خداوند كارهاي زياد و فعاليت‌هاي بسيار كرديم و دست از همه‌ي كسانم بريدم، تا شايد خدمتي به انقلاب كنيم و اين وصيت‌نامه را با خون دل نوشتم. و در آخر وصيت‌نامه‌ام با خون خود امضا كرده‌ام و به مردم دنيا اعلام مي دارم كه اين انقلاب و رهبرش تا ظهورمهدي موعود(عج) به كار خود ادامه مي دهد.
      و كـوردلان بداننـد كه امـام ما زنـده خـواهنـد ماند و ايـن فكـرهاي بـد را ازسـر خـود دور كنند و هرگز نمي توانند جلوي اين انقلاب خدايي را بگيرند و ان شاالله به دست تواناي فرزند فاطمه، مهدي صاحب الزمان(عج) دنيا را آباد و محرومين نجات و كافران و ظالمان نابود خواهند شد تا ديگر در دنيا ظلمي نباشد و باز بگويم كه در صدر اسلام جمله‌ي «قولوا لا اله الا الله تفلحوا» از حلقوم پاك رسول الله بيرون آمد و هر كس پذيرفت سعادتمند شد و امروز با نداي حق طلبي امام و پيشواي ما خميني عزيز اين جمله تكرار مي شود كه خوشا به حال پيروانش و واي به حال آنان كه اطاعت نكردند، به غضب الهي دچار خواهند شد و پيروزند آنان كه با دل و جان امر مولاي خود را قبول كردند.
      ديگر وقت عزيزتان رانمي‌گيرم و اميدوارم كه مرا حلال كنيد و اگر بدي ازمن ديديد من را ببخشيد و از خانواده‌ام و بستگانم و دوستانم مي خواهم كه براي من گريه نكنيد و خوشحال باشيد چون دشمنان خوشحال مي‌شوند و صبر كنيد و خواهران زينب وار باشيد و برادران استقامت كنيد.
 به اميد پيروزي حق بر باطل و ظهور حجه ابن الحسن العسكري(عج) به زودي.        ان شاالله.
 
خدايا خدايا تا انقلاب مهدي، خميني رانگهدار.
                                                                                                                                     سرباز امام زمان
                                                                                              جليل صادقي فرد

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!