بستن

شهید علی اکبر خوش اندام

وصيت نامه شهيد عزيز علي اكبر خوش اندام
 
«شما اي اهل ايمان با آن كافران به قتال و كارزار برخيزند تا خداوند آنان را به دست شما عذاب كند و خوار گرداند و شما را بر آن‌ها منصور و غالب  نمايدو دل‌هاي اهل ايمان را به فتح و ظفر به كافران شفا بخشد.»                                  (سوره‌ي توبه، آيه‌ي 13)
       سپاس خداي عزوجل كه به من توفيق داد تا در اين جنگ بين اسلام و كفر شركت كنم، درود و سلام بر پيامير عظيم الشأن اسلام و جانشين به حقّشان و سلام و درود به رهبر كبير انقلاب اسلامي امام خميني كه ملت ايران را از ذلّت و فساد نجات داد، سلام و درود بر شهداي راه حق و عدالت، شهداي جنگ تحميلي و سلام بر ملت شهيدپرور ايران كه در برابر كفر جهاني ايستادند و از انقلاب اسلامي دفاع كردند.
پروردگارا، بنده‌اي به سوي تو مي آيد كه به جز معصيت چيزي همراه ندارد؛ اگر مرا مجازات كني با عدالت با من رفتار كرده‌اي و اگر عفو كني با فضل و لطفت با من رفتار كرده‌اي اميد كه مرا ببخشي.
 در اين موقعيت حساس شما ملّت وظيفه‌ي سنگيني به عهده داريد هر قطره‌ي خوني كه از شهيدي به زمين مي ريـزد وظيفه‌ي شما سنگين تر مي شود. مبادا از مبارزه در راه حق سستي به خود راه دهيد.
 و اما بعد مادر و خواهر و خانواده‌ام، مي دانم براي چندمين بار داغ جوان مي بينيد بايد به خاطر اسلام تحمّل كنيد. زمان، زمان امام حسين(ع) است خداوند به همه‌ي شما صبر عنايت كند. از شما همسر، همشيره‌ها، مادرم و اقوام مي خواهم كه از كشته شدن من ناراحت نباشيد. «اِنا للهْ وَ اِنْااِليهِ راجِعونْ» بازگشت همه به سوي خداست.
 وظيفه‌ي شرعي من بوده است كه از انقلاب اسلامي دفاع كنم، نكند خداي ناكرده حرفي بزنيد كه از اجر و پاداش شما كاسته شود، هزاران جوان بودند كه يا بر اثر تصادف و يا بيماري روي تخت بيمارستان جان سپردند، آيا كشته شدن در راه خدا بهتر است يا مرگ در اثر تصادف و بيماري؟ پس شكر خدا كنيد كه من سالم بودم و توانستم دين خود را ادا كنم.
 هم اكنون كه وصيت‌نامه مي نويسم خيال نكنيد كه ناراحت هستم خير، انسان در خط مقدّم جبهه در حال آرامش و از خانه‌ي خود برايش بهتر است، شوق و صفاي ديگر‌ي دارد شما هيچ غمي به خود راه ندهيد بايد افتخار كنيد كه من در راه اسلام و ميهن اسلامي شهيد شدم، تنها آرزويم اين است كه شما با روحيّه‌اي قوي زحمت بكشيد و فرزندانم را طوري تربيت كنيد كه براي اسلام و جامعه مفيد باشند و در راه اسلام عزيز خدمت كنند.
 و شما اي فرزندانم اگر در كودكي يتيم شديد و پدر خود را از دست داديد ناراحت نباشيد چون پدر شما در راه خدا كشته شد. اميدوارم فرزنداني لايق براي اسلام و خدمتگزاري صديق براي جامعه شويد.
 و شما اي جوانان و نوجوانان، قدر اين انقلاب را بدانيد اگر اين انقلاب هيچ كاري براي ما نكرده باشد همين كه راه فساد و گناه بسته است بزرگترين نعمت است.
من با كوله‌باري از گناه دار فاني را وداع كردم، اميدوارم كه خداوند مرا عفو كند. بسيج را تقويت كنيد و جاي شهدا را پر كـنيد. از برادران بسيجـي و سپاه و ديگـر برادرانم كه مرا مي شناسند، مي خواهم كه مرا حلال كنند. از همه اقوام و اقارب خداحافظي مي كنم مرا حلال كنيد، همچنين از برادرانم و همكارانم در اداره‌ي پست كه مدت پنج سال در خدمتشان بودم مي خواهم كه مرا حلال كنند.
والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته
                                                                                                                                    علي اكبر خوش اندام 12/5/62

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!