بستن

شهید عبدالرضا اکبر پور

عبد الرضا اکبر پور

اطلاعات شهید

نام پدر : عسکر
تاریخ تولد : ۱۳۴۵
تاریخ شهادت : ۶۲/۵/۱۰
محل شهادت : حاج عمران
تحصیلات :سوم راهنمایی
شغل : محصّل

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وصیت نامه شهید عزیز عبد الرضا اکبر پور

چه گوارا و خوب و چه شیرین است شربت شهادت، شهادتی که در راه مبارزه‌ی حق بر باطل و به فرمان خدا و رسول و قرآن و به فرمان امام امت زعیم عالیقدر خمینی بت شکن باشد. وصیت می کنم که نگران و ناراحت رهبرمان امام باشید و اگر مسلمان هستید واقعاً ذره‌ای به مال دنیا دل نبندید زیرا اگر که هرچه بیشتر مال و زر داشته باشید آتش دوزخ شما زیادتر است، پس با مال و جان خود دنیا و آخرت را برای خود خریداری کنید همان‌طور که پیامبران و امامان و همه‌ی مسلمانان انجام می دهند.
برادران و خواهران، شما را به خدا سوگند گفتارهای امام را تحلیل کنید و روی آن‌ها عمل کنید، وحدت را حفظ کنید زیرا هیچ صحنه‌ای دردناک‌تر از این نمی تواند باشد که دشمنـان در یک صف بر علیـه جـمهوری اسلامی بشورند ولی ما پراکنده باشیم، پس چه بهتر که مسلمان و برادر باشیم و شما مادر، برادر، هر کاری می کنید برای رضای خدا باشد و امیدوارم که با شهید شدن من بیش از پیش به خـدا نزدیک‌تر شویـد و به دستـورات اسـلام توجّه فرمایید. از ملت رزمنده‌ی بزرگ خواهانم که فقط الله و راه روح الله را ادامه دهند.
شهادت کردستان، آری از کلیه‌ی برادران و دوستان می خواهم که راه شهیدان را ادامه دهند و به جبهه بروند و جبهه‌ها را خالی نگذارند و بسیج را خالی نگذارند و از کلیه‌ی برادران و شما دوستان می خواهم که در این چند مدت که در بسیج بودم اگر از ما بدی دیدید ما را ببخشید و لیکن باید راه این شهیدان را ادامه دهند.
و من الله التوفیق
عبد الرضا اکبرپور ۶۲/۴/۴

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!