بستن

شهید حسین فتحی

ن الله يحب الذين يقاتلون في سبيله صفا كانهم بنيان مرصوص.

    با سلام و درود فراوان نثار رهبر كبير انقلاب و شهدا‌ي صدر اسلام تا به امروز.

    پس از سلام به ملّت قهرمان و شهيدپرور، به عنوان يك فرد در جامعه پيامي كوتاه به عرض مي رسانم و آن يادآور شدن سه عامل موثر در پيروزي مي باشد اول بايد بگويم از اين عوامل محافظت بنماييد، اولين آن، همان وحدت كلمه و وحدت ميان اقشار جامعه، دومين عامل كه بسيار مهم است پيروي از ولايت فقيه مي باشد، كه پيروي از خط انبيا و امامان(ع) است و سومين آن ايمان و دعا و نمازهاي جماعت و گريه‌هاي شما در دل شب مي باشد، افزودن اين سه عامل برقرار شدن پرچم توحيد در سراسر جهان مي باشد.

و ديگر سخن اين بنـده‌ي حقير اين است كه با حضـور يكپارچه‌ي خـود در صحنه جلـوي هرگونه خلافي را كه از منافقين سر مي زند بگيريد، خلاصه از هر راهي كه مي توانيد در تداوم و صدور انقلاب به مسؤولين كمك كنيد.

روي سخنم را به كساني مي گردانم كه فكر مي كنند دنيا هميشگي بوده و به فكر رفتن نيستند، پس اي برادران و خواهران چه كسي مي تواند زنده ماندن خود را به] در[ چند ثانيه ديگر حدس بزند شايد قلبت بسته شد و به حكم پروردگار باز نشد چه كار مي كني؟ پس از همين الان فكر رفتن باش، آيا بار سفرت را بسته‌اي، آيا براي آخرت توشه برداشته‌اي، بايد بگويم دنيا نيز گذرگاهي براي رسيدن به آخـرت نيسـت، پس همه خواهيـم رفت همان‌گـونه كه مي فرمايد: «اِناِللهْ وَ اِنْااِليهِ راجِعونْ» همه ما از او هستيم و به سويش بازگشت مي كنيم.

 پس هركس به دنيا دل بندد نه دنيا دارد و نه آخرت و هركس به آخرت بينديشد در دنيا و آخرت سربلند است. مژده‌اي نيز براي چنين افراد كه پشيمان شده‌اند پس به خداوند اميد داشته باشيد چون راه توبه باز است و خداوند توبه پذير است، ولي هيچ‌گاه از خداوند نااميد نشويد چون نااميدي ما از گناهان كبيره مي باشد، اين‌ چنين افراد زود بخشيده مي شوند و خدا آن‌ها را دوست دارد همان‌گونه كه خداوند مي فرمايد: «ادعوني استجب لكم» بخوانيد تا اجابت كنم شما را، پس از دعا و نماز و عبادات دست برنداريد كه روشنگر راه و مسير انقلاب مي باشد.

 ديگر سخن من اين است كه در كليه‌ي جبهه‌هاي نظامي و سياسي و عبادي و توليدي و غيره كوشش بنماييد و حتي يك لحظه دست از كوشش و تلاش برنداريد و حاضر نشويد سنگرهايتان خالي بماند؛ امروز بايد در خودكـفايي و برقـراري نظام جمـهوري اسلامي در سراسر جهان زحماتي اندك متحمّل شويم و براي نجات مردم و به خصوص مسلمانان و سپردن انقلاب به دست مهدي موعود(عج) خود را سرمشق قرار دهيم و از شهيد دادن هيچ‌گونه اندوهي نداشته باشيم.

      پدران و مادران سدّ راه فرزندانتان نشويد و همان‌گونه كه تا به حال آن‌ها را به جبهه مي فرستاديد اكـنـون نيز دريغ نورزيـد و آن‌ها را راهـي جهـاد سازيـد تا كارها را يكسـره كنند، مبادا به خاطر اين‌كه ممكن است شهيد و يا زخمي و يا معلول بشوند از آنان جلوگيري كنيد چون خير و بركت از آن خانه دور مي شود؛ «الخير كل في السيف و تحت ظلال السيف» خير و بركت در شمشير و زير سايه‌ي شمشير است؛ و اگر سعادت ياري نمود و شهيد شد چه بهتر از اين چون مقامي والاتر از شهادت وجود ندارد؛ بالا دست هر نيكوكاري، نيكوكاري هست تا آن‌كه در راه خدا شهيد مي شود همين كه در راه خدا شهيد شد ديگر هيچ بالادستي نداردبِسْمِ اللهِ ، پسر، بهره‌ي گور شد. پس مژده‌اي نيز براي پدران و مادران شهدا، آن‌كه فرزندش بِسْمِ اللهِ را ياد گرفت عذاب را از پدرش دور كردند، كسي‌كه فرزندش در راه خدا شهيد شد پدر و مادرش چه اجري نزد خدا دارند فقط او مي داند و بس. شهدا نزد خداوند درجه‌اي مي يابند كه خداوند به آن‌ها اجازه شفاعت را عطا مي نمايد. سه دسته هستند كه روز قيامت شفاعت مي كنند، انبيا، علما، شهدا و در پايان از همه التماس دعا دارم.

اي كه مي ترسي زمرگ اندر فرار
زشت روي توست، ني رفتار مرگ
 هان ز خودترساني اي جان هوشيار
جان تو همچون درخت و مرگ و برگ
مرده بدم زنده شدم
ديده‌ي سـير اسـت مـرا
زهـره‌ي شـير است مرا
 گريه بدم خنده شدم
جــان دلــيــر اســت
مــراجــان دلـيــر اســت مــرا

                                                                                                                          والسلام

حسين فتحي 30/9/61

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!