بستن

شهید حسین صدیق اصطهباناتی

وصيت نامه شهيد عزيز حسين صديق     
   ان الحيوه عقيده و جهاد
  به درستي كه زندگي عقيده و جهاد در راه عقيده است.
شكر و سپاس به درگاه ايزدي و درود و سلام بر پيامبران خدا، ائمه‌ي اطهار و امام امت، خميـني بت شكـن و بر شما امت حـزب الله و هميـشه در صحـنه.
بار ديگر تاريخ تكرار شده است و هابيليان و قابيليان در مقابل هم هستند، حسينيان و يزيديان با هم در نبردند و حزب اللهي‌ها و حزب شيطاني‌ها رود روي هم قرار گرفته‌اند و دشمنان بزرگ اسلام، بالاخص شيطان بزرگ آمريكا اين بار بعثي‌هاي كافر را به جان مردم ما انداخته‌اند تا با امت حزب الله دست و پنجه نرم كنند و بدين ترتيب با تأسف بسيار نظاره‌گر مرگ خويش و عمالشان خواهند بود.
جبهه‌ها، مبارزمي‌طلبد و انقلاب، خون مي‌طلبد و جامعه، پيام. ما بهترين اسلحه‌مان «ايمان» است و بهترين گلوله‌مان «الله اكبر» است واين سلاحي است كه دشمن ما فاقد آن است و به خاطر حسين(ع) است كه چه بكشيم و چه كـشته شويم پيروزيم و به يقيـن ملتـي كه شهادت دارد اسارت ندارد.
 در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل، انسان خدا را با چشمِ دل مي‌بيند، به خداي تعالي نزديك مي‌شود و سرانجام شاهد پيروزي را در آغوش مي‌كشد وشهيد نظر  مي‌كند به وجه الله.
من به جبهه نمي‌روم تا بازگردم و در نزد سرورم امام حسين بن علي(ع) شرمنده خواهم بود، كه شهيد شوم و بدنم پاره پاره نباشد و سرم از تنم جدا نباشد. حال كه به نداي حسين زمانمان خميني نايب امام ]زمان[ لبيك گفته و براي حفظ وصدور انقلاب اسلاميان و در هم كوبيدن خصم زبون به جبهه‌هاي نبرد حق و باطل مي‌شتابم،
       شما امت حزب الله و پيام رسانان خون شهدا را به نكاتي وصيت مي‌نمايم:
        اولا: بدانيد كه همه‌ي ما مسؤوليم، همه بدون استثنا، پس مسؤوليت خود را در قبال انقلاب و جامعه‌ي اسلامي به خوبي انجام دهيد.
 دوماً: شما را وصيت مي‌كنم كه همان‌گونه كه مولايمان و اماممان علي(ع) وصيت فرمود (به تقوي و نظم در كارهيتان) در كارها اخلاص داشته باشيد و نيّت شما الله باشد.
سوما: وصيت و تأكيد بسيار دارم بر پشتيباني و اطاعت از ولايت فقيه.
چهارم: رعايت اخلاق اسلامي به خصوص از طرف كاركنان دولتي و آنان‌كه نقش ارشادي دارند.
پنجم: اين‌كه مبادا از روحانيت اصيل اسلام جدا شويد كه توطئه‌هاي زيادي در اين زمنيه در دست است و خواهد بود و بدانيد كه بنا به فرموده حضرت امام خميني (اسلام بدون آخوند نمي شود.)
ششم: آخرين وصيتم در داشتن گذشت و ايثار، اتّحاد و وحدت كلمه است كه اين دو رمز پيروزي است.
 
به اميد پيروزي اسلام و مسلمين بر دشمنان و به اميد پيروزي مستضعفين بر مستكبرين. 
                  حسين صديق   8/4/61  

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!