بستن

شهید هوشمند ابراهیمی

وصيت نامه شهيد عزيز هوشمند ابراهيمي     
بِسْمِ رَبِّ الشُّهَدَاءِ وَالصِّديِقيِن.
«وَ لا تَحْسَبَنَّ اْلَذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اْللَّهِ اَمْواتَاً بَلْ اَحْياءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرزَقُونَ.»
       اينجانب سرباز وظيفه هوشمند ابراهيمي فرزند اصغر ابراهيمي صادره از استهبان متولد سال1343،وصيتي براي خانواده و مردم شهيد پرور دارم. امروز تاريخ صدراسلام دوباره تكـرار شده است و مكـتب توحيد در برابر كـفر و الحاد مقابله مي كـند و روزي است كه مي شود به وضوح و صراحت حق را از باطـل تشخيص داد. اكـنون درخت تنومند اسلام خون مي خواهد تا بارورتر گردد همان طوري كه سرور شهيدان امام حسين(ع) و ياران با وفايش با خون خود اسلام راستين را احيا نموده، مگر نه اين‌كه مردن حق است «اِناِللهْ وَ اِنْااِليهِ راجِعونْ» پس چه بهتر كه مرگ، مرگي شرافتمندانه باشد. انساني كه در زندگي خود بي هدف باشد قبل از اين‌كه مرگ به سراغش بيايد به نظرم آن آدم مرده است.
من به عنوان يكي از ياران و سربازان اسلام، با عشق و علاقه تمام و آگاهي كامل قدم در اين راه مقدّس گذاشتم و به اين اصل معتقد هستم كه مرگ در سنگر مبارزه هزار بار شرافتمندانه‌تر و افتخار آميزتر از مرگيست كه در بستر گرم باشد. بحمدالله تعالي خداوند بر من منّت نهاد، تا دست از زرق و برق دنياي پر فريب بشويم و به مبارزه حساس گام نهادم تا افتخار به شهادت نصيبم گردد و به جنود الله بپيوندم. اما پيام من به شما ملّت مسلمان و شهيد پرور ايران اين است كه:
1ـ پشتيبان ولايت فقيه باشيد و براي او دعا كنيد.
2ـ تنها سلاح بُرنده بر عليه ستمكاران، ايمان به الله و اتحاد شما مسلمين است، پس از تفرقه بپرهيزيد و به ريسمان الهي چنگ زنيد و تا آخرين قطره‌ي خون خود از اسلام حفاظت و پاسداري كنيد.                                                                      
    هوشمند ابراهيمي

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!