بستن

شهید غلامعلی عبداللهی

با درود فراوان به روان پاك شهدا، وصيت‌هاي خود را بدين شرح به اطلاع پدر و مادر و دوستان عزيزم    مي رسانم، البته چيزي  ندارم كه قابل بخشش باشد اما چند خواسته است كه دوست دارم بعد از مرگ بدان عمل كنيد:

       1ـ مي دانيد برادران و خواهرانم كه هيچ كس را دلسوزتر از روحانيت سراغ نداريم كه تنها رابطه‌ي بين اسلام و مردم هستند و اسلام واقعي به دست همين‌ها است پس به خاطر خدا دست از ناداني برداريد و با روحانيت پيوندي قاطعانه ببنديد.

  2ـ از قول من از هر كس كه كوچك‌ترين ناراحتي از دست من ديده عذرخواهي كنيد و هركس چيزي از من مي خواهد به او بدهيد و از هر كس كه چيزي مي خواهم او را مي بخشم. ضمناً 250 تومان به غلامحسين مهدوي بدهيد.

3ـ چند نوار قرآني را كه از من باقي مانده استفاده كنيد و هر روز صبح ربع ساعت قرآن تلاوت كنيد، براي شادي روان شهدا اين كار را بكنيد و لباس‌هايم را به فقرا بدهيد و خود نيز به فقرا كمك كنيد كه پاداش آن را ده برابر خواهيد يافت. كتاب‌ها را اگر مي خوانيد كه هيچ، اگر نمي خوانيد به كتابخانه‌ي ولي عصر(عج) وقف كنيد تا بقيّه از آن‌ها استفاده كنند.

 4ـ از انفاق در راه الله سستي نكنيد و هر چه لازم بود در راه خدا بدهيد.

5ـ با تشكر از برادران و خواهران و خصوصاً پدر و مادر مهربانم كه به من خدمات زيادي كردند و خدا را به من ياد دادند حال من به آن‌ها مي گويم كه خدا را فراموش نكنيد و هرگز براي من گريه نكنيد و از اين كه خداوند غفور اين بنده‌ي گناهكاررا پذيرفت، همان‌طوري كه مرا به جبهه فرستاديد، اكنون از خداوند سپاسگزاري كنيد.                                                                         

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!