بستن

شهید علی زادسیرجان

وصيت نامه شهيد عزيز علي زاد سيرجان
     
  اسلام چيزي است كه اگر همه فداي آن شويم ارزش دارد.                            (امام خميني)
  انا هدينا السبيل اما شاكرا و اما كفورا ما راه را نشان مي دهيم اين مردم هستند كه بايد انتخاب كنند راه سعادت يا شقاوت را .
السلام عليك يا اباعبدالله الحسين. سلام و درود بي پايان بر حضرت مهدي(عج) و نايب بر حقّش رهبر كبير انقلاب اسلامي امام خميني. ملّت ايران قدر اين رهبر بزرگ را بدانيد، اين يك فرشته‌اي است كه خداوند براي نجات از فساد، براي ما ايراني‌ها فرستاده تنها سلاح ما كه بر همه‌ي قدرت‌ها  مي‌تواند غلبه كند ايمان است و شما هم كه ايمان به الله داريد دعا كنيد كه همه‌ي اين نجات‌ها از دعاهاي شما مردم مسلمان و متعهد است و هيچ وقت هم نااميد از درگاه الهي نباشيد كه تا صدا زديد جواب خواهد داد.
 اين وحدت‌ها را از هم جدا نكنيد، نمازهاي جماعت را فرادا نخوانيد، احترام بگذاريد به اين دين مقدّس اسلام كه خداوند احترام شما خواهد گذاشت، قوانين قرآن زير پا نگذاريد تا كمتر به بلاها گرفتار شويد، مواظب برهنه‌ها و گرسنه‌ها باشيد تا از امتحان خوب نتيجه بگيريد.
من كه به آن صورت وصيتي ندارم، وصيت من همين ها كه گفتم و از همه مهم‌تر اطاعـت از فرمان رهبر كـبير انقلاب است.
 من از تمام برادراني كه با هم در جبهه بوديم طلب حلال بودي مي نمايم، من از تمام اهل خانواده از پدر و مادر و خواهران و برادران گراميم طلب حلال بودي مي‌نمايم.  بلي پدر و مادر مهربان‌، هرچند كه براي شما فرزند خوبي نبـودم و نتوانستم حقّ شما را از گردنم ادا كنم از شما خواهش مي كـنم به خاطر خدا من را ببخشيد تا جلو ديگر برادران روسياه نباشم، مردم به هيچ عنوان حق ندارند پدر و مادر بزرگوارم را ناراحت كنند.
 در رابطه با من … خوب من نتوانستم ببينم كه برادر ديگري براي ناموس و دين من، جان و مال بدهد و من هم دست روي دست بگذارم و احساس كردم يك مسلمان هستم و وظيفه‌ي شرعي من است حتي اگر كشته شوم در قبال اين همه خون پاك كـه ريخـته شده هيچ كـاري نكردم و از صميم قلب مي گويم خدايا مرا در يك لحظه از گناه پاك و در همان لحظه هم مرا به سوي حسين(ع) ببر و …
 در ضمن مقداري پول تقريباً 35 هزار تومان مي شود ان شاالله كه خمس آن‌ها را رد بكنيد و مدت يك سال نماز و روزه برايم بگيريد و مقدار 5 هزار تومان پول هم به بنياد شهيد اصطهبانات هديه بدهيد و هر قدر كه زياد آمد به سه قسمت بكنيد و يك قسمت به جبهه حق عليه باطل بفرستيد و يك قسمت به مسجد جامع اصطهبانات تقديم كنيد و يك قسمت ديگر هم به حوزه‌ي علميه اصطهبانات تقديم كنيد. ممكن است وصيت‌نامه‌اي از اين جانب پيدا شود هيچ كـدام قبول نيست به جـز همين كه تاريخ خيلي نزديك دارد يعني 19/10/63 نوشته‌ام.
اينجانب وصيت مي نمايم به تمام مسلمين كه امروز روز امتحان است مخلصدارا، شكر كه ميدان امتحان برايمان گذاشته است، هر چه اين جنگ بيشتر طول بكشد مسلمين بايد ناراحت نباشند چون كه بيشتر امتحان خواهيم شد و اسلام احتياج به كمك بزرگي دارد، به قول امام امروز اسلام دچار فتنه شده اسـت و ما بايـد آن قدر بجنـگيم تا فتـنه را از بيـن ببـريم. خداونـدا ما را از اين آزمايش خوب بيرون بياور. خدايا خدايا تا انقلاب مهدي، حتي كنار مهدي (عج) ، خميني را نگهدار. دعا براي امام فراموش نشود.
 
و من الله التوفيق والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته.
                                                                                  علي زاد سيرجان    19/10/63

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!