بستن

شهیداله قلی لری زاده فریدونی

دفاع از اسلام بر هر فرد مسلمان واجب است. ( امام خميني)    

  گمان نكنيد آنان كه در راه خدا كشته مي شوند مرده‌اند، بلكه زنده هستند و در پيشگاه خداوند روزي     مي خورند.                                                      ( قرآن كريم )

من نيز با ايمان به نيابت امام خميني و رهبري به حق و شايسته‌ي ايشان كه زمينه ساز ظهور حضرت مهدي(عج) مي باشند و اسلام واقعي را به ما شناساندند و تلاش مي نمايند كه تمامي مستضعفين را به سعادت و حقوق خود برسانند، با الطاف خداوندي كه نمي توانم شكر نعمت‌هايش را به جا آورم قدم در اين راه گذاشتم، به اميد آن‌كه به لطف و كرمش بتوانم خدمت كوچكي به اسلام و انقلاب اسلامي ايران نمايم؛ زيرا چگونه مي توان ادعاي مسلمان بودن و پيرو امام خميني بودن نمود و در جبهه‌اي كه امام فرمودند: اسلام در مقابل كفر قرار گرفته، حضور نداشته باشم و انقلاب اسلامي را ياري ننمايم.

هنگامي كه به انديشه‌هاي متعالي امام خميني و آثار انقلاب اسلامي مي انديشم مي گويم اي كاش هزاران جان داشتم و در راه اسلام مي دادم.

 در پايان از زحمات شبانه روزي پدر و مادرم كه نسبت به پرورش من انجام دادند تشكـر مي نمايم.

وصيـت من بـه شمـا مادر غيـور و قهـرمـان ايـن اسـت كـه؛ چنـانچه خوشبختي و شادي من را بخواهيد خواهش مي كنم كه پس از شهادتم گريه و زاري، ننماييد و سعي كنيد به جاي شيون و زاري خواهرانم را طوري تربيت كنيد كه زينب گونه باشند و هم چنين برادران عزيزم راه من را ادامه دهند و هميشه پشتيبان اسلام عزيز باشند.

به شما پدر و مادر مهربانم درود مي فرستم كه به من اجازه داديد كه به جبهه بروم و باز هم تأكيد       مي كنم نگران فقدان من نباشيد زيرا شهادت آرزوي من بوده است و اگر اشكي از چشمان شما بيرون مي آيد هر قطره‌ي آن مشت محكمي بر دهان دشمنان اسلام و نوكران داخلي آنان باشد. از خداوند برايم طلب آمرزش كنيد.         

                                                                                                            ومن الله التوفيق

 الله قلي لري زاده 20/6/65

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!