بستن

شهید محمد حسن فقیهی

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحيِمِ

      اي كساني‌كه ايمان آورده‌ايد، از صبر و نماز ياري بجوييد، به راستي خدا ياور صابران است و به كساني كه در راه خدا كشته مي شوند مرده نگوييد بلكه زنده‌اند ولي اين موضوع را شما درك نمي كنيد.

سلام و درود خدا و پيامبر خدا به تمامي ائمه‌ي اطهار خصوصاً مولاي شيعيان علي(ع) و تمامي خدمتگزاران به دين مقدّس اسلام.

    از آنجا كه نوشتن وصيت‌نامه بر هر فرد مسلمان واجب است، به ناچار وصيتي كوچك مي‌نويسم هر چند كوچك‌تر از آنم كه وصيت بنويسم.

اولين وصيت اين حقير درباره‌ي نماز، قرآن و ولايت است، اگر مي خواهيد در دنيا و آخرت سرافراز باشيد بايد از نمازگزاران واقعي باشيد و ولايتي جز ولايت الله را براي خود انتخاب نكنيد، آري؛ در دنيايي كه مردان آن عصا از كور مي دزدند ممكن نيست كه انساني بتواند به عرش الهي برسند مگر اين‌كه دست خدا او را كمك كند و اين دست به وسيله‌ي اين سه چيز مهيّا مي شود.

وصيت دوم من در رابطه با نفس است؛ اين را بدانيد كه هدف از آفرينش انسان تكامل نفس او به سوي الله است و براي رسيدن به اين هدف الهي بايد پا بر روي هواي نفس بگذاريد و نفس اماره را از بين ببريد تا بتوانيد نفس مطمئنه را براي خود پيشه كنيد و باز بدانيد كه فاصله‌ي بهشت تا جهنم يك قدم است اگر قدم اولتان را بر روي هواي نفستان بگذاريد قدم دوم را در بهشت خواهيد گذاشت.

 همچنين از تمامي برادران مسؤول استهبان مي خواهم كه رضايت خداوند را جلب كنيد. مبادا با كارشكني و غرور خود خداي ناكرده به طرف شيطان حركت كنيد و هميشه كار را براي خدا بكنيد زيرا كار براي خدا دلسردي ندارد و مغرور نشويد، اگر مالي يا رياستي نصيبتان شد ] مواظبت كنيد [ كه كرسي رياست، آدمي را بدبخت مي كند.

از مردم عزيز مي خواهم كه هميشه در صحنه باشند و از روحانيون واقعي جدا نشوند.

از مردم عزيز و دوستان مي خواهم كه اين حقير را ببخشند و حلال كنند و هر كس طلبي از اين حقير دارد از خانه بگيرد، از پدر و مادر و برادرانم مي خواهم كه مرا ببخشند كه در اين دنيا نتوانستم جبران زحماتشان را بكنم؛ اميدوارم در آن دنيا بتوانم جبران كنم.

همچنين محل شروع تشييع جنازه را از محل بسيج اوليا الله قرار دهيد و قبل از خواندن وصيت‌نامه اين حقير ابتدا وصيت‌نامه‌ي شهيد شمس عزت (ابراهيم) قرائت شود. يك نوار به حزب جمهوري و يك نوار به كتابخانه ولي عصر(عج) بدهيد و نه روز، روزه برايم بگيريد همراه هفت روز نماز.

خدايا، خدايا تا انقلاب مهدي، خميني را نگهدار.

                                                                                    التماس دعا

الحقير محمّدحسن فقيهي، 15/11/1364 ه . ش

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!