بستن

شهید محمدرضا شکری پور

وَ لا تَحْسَبَنَّ اْلَذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اْللَّهِ اَمْواتَاً بَلْ اَحْياءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرزَقُونَ.»
      به نام خداوند متعال كه اين توفيق را به من داد كه بتوانم براي اولين بار در ] به [ جبهه‌هاي حق عليه باطل اعزام شوم و در صفوف منظم رزمندگان جاي بگيرم و در راه اسلام گام بردارم.
      با سلام بر امام خميني  نايب بر حقّ  امام زمان(عج) كه راهنماي ما به راه حق هستند، اميدوارم كه تا انقلاب مهدي(عج) حتي كنار مهدي(عج) مصون و محفوظ باشند. سلام و درود فراوان به خانواده‌هاي شهدا و سلام بر معلولين و مجروحين و اسيراني كه در حماسه آفريني‌هاي خود توسط بعثيون اسير شدند ولي براي رضاي خداوند و لبيك ] به [ امام خويش، سختي‌ها و رنج‌ها را تحمّل مي كنند؛ وصيت‌نامه‌ام را چنين شروع   مي كنم:
اينجانب شهيد محمدرضا شكري پور، فرزند كربلايي مصطفي ساكن و اهل رونيزعليا 21 ساله، دنيا را وداع مي گويم، سلام گرم صميمانه‌ام خدمت پدر گرامي عزيزم، درود فراوان به پدرم كـه مرا پروريد و اين توفيـق را به اين حـقير داد كـه بتوانم براي حـفظ اسلام چنين آگاهانه بجنگم و عاشقانه شهيد شوم.
پدر جان: اميدوارم كه از خويشاوندان بخواهيد كه از خون اين حقير سوء استفاده نكنند و از خداوند متعال مسئلت دارم كه اين هديه‌ي غير قابل را از شما بپذيرد و جز شهداي اسلام به شمار آورد. پدر جان: چنانچه نتوانستم عرض ادب نمايم از فرمانت سرپيچي كردم مـرا از روي گـذشت و خوبي‌هايت ببخش و حلالـم كـن.
 خدمت برادر بزرگوارم علي شكري پور سلام. خداوند بزرگ را شكر مي گويم كه چنين برادر با وفا و عزيزي را برايم خلق كرد به وجودتان خيلي اظهار رضايت و ستايش دارم.

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!