بستن

شهید حمزه شاهسونی

نمایش نوشته


    خدايا مرا بر نعمتي كه به من و پدر و مادر من عطا فرمودي شكر بياموز وبه كار شايسته‌اي كه رضا و خشنودي تو در اوست موفّق بدار. بار الها من به درگاه تو باز آمدم و از تسليمان فرمان تو شدم.
 (سوره‌ي احقاف آيه‌ي 14 )
    با سلام و درود فراوان بر مهدي آل محمّد(عج) و درود بي‌كران بر بت شكن زمان و نابغه‌ي جهان و رهبر مستضعفين عالم خميني روح الله و قائم مقام رهبري آيت الله منتظري و به اميد پيروزي رزمندگان اسلام و آزادي كربلاي معلا و آزادي اسرا به دست اين جان بر كفان و با آرزوي شفا براي مجروحين و معلولين و سلام بر شهيدان گلگون كفن و صبر براي خانواده‌هاي لاله به خون خفته.
پدر جان؛ اميدوارم سلام و تهيت مرا مورد مرحمت قرار داده و قبول نماييد. حال كه براي شما نامه مي نويسم كمي دورتر از سنگر اجتماعي، در جاي خلوتي كه فقط صداي تيراندازي نامردان به گـوش مي رسد روبه‌روي آفتاب نشسته و به اميد اين كه آخرين قلم باشد كه روي صفحه‌ي سفيد مي لغزانم و آن را سياه مي كنم، بدين معنا كه يا زيارت مولا اباعبدالله حسين(ع) را، يا در راه زيارتش به معشوق حقيقي بپيوندم كه هردو برايم افتخار و پيروزي است و اين را بارها در دعاهايم از خداوند متعال خواستار شده‌ام كه: «اللهم طول عمري به خدمتك و اجعل مماتي قتلاً في سبيلك.» بار خدايا يا عمرم را طولاني كن براي خدمت در راهت و قرار بده مرگم را شهادت در راهت، كه اميدوارم خداوند دعاي تمامي بندگانش را قبول نمايد و دعاي من گناهكار را هم مورد اجابت خويش قرار دهد.
 پدر گرامي؛ من از شما تقاضا مي كنم كه اگر از من ناراحتي ديده‌ايد مرا ببخشيد و از اين كه نتوانستم جبران يك قطره از اقيانوس‌هاي محبّت‌هايي كه به من نمودي از كوچكي تا به حال كه مرا از لحاظ مادّي و معنوي ياري نمودي و طوري تربيتم كردي كه در جامعه سرافكنده نباشم، نه تنها از مسايل ديني و ايماني و اخلاقي عقب نبودم بلكه بعضي از اوقات به خود مي باليدم و افتخار مي كردم كه پدرم شما هستيد، ولي افسوس كه من كوچكتر بودم و هستم از اين‌كه بتوانم جبران اين همه خوبي را بكنم، ولي از خداوند متعال مي خواهم كه به شما خير در دنيا و آخرت عنايت فرمايد و توفيق انجام فرايض ديني و ترك محرّمات را عطا كند. پدر عزيزم: اگر كه حال توفيق پيدا نموده‌ام كه در زير آفتاب خدا در چنين مكان مقدّس بنشينم و اگر حياتي باقي ماند در عمليات شركت نمايم و راه را براي زايران اباعبدالله الحسين(ع) هموار نموده و اين نابكاران را به اميد خداوند متعال از كنار   حرم‌هاي امامان بزرگوار دور سازم، همگي را مديون شما مي دانم كه مرا تربيت و بزرگ نمودي.
پدر جان اگر خداوند توفيق شهادت را در راهش به من عنايت كرد مرا ببخش و از ديگران طلب بخشش برايم نما و تا آنجا كه در ذهنم است به كسي بدهكار نيستم و اگر كسي مدّعي طلبكاري بود شما آن را بپردازيد و اگر توانستيد برايم نماز و روزه بگيريـد و من از خداوند خواهانم كه اگر چنين سعادتي نصيبم كرد بدنم هم از بين برود و جز مفقودالجسدها باشم ولي اگر بدنم برگشت هر جا كه ميلتان بودبه خاك بسپاريد.
برايم ناراحت نباشيد و به مادرم بگو، مادر مهربان از شما هم طلب عفو دارم بنابراين شما هم بي تابي نكنيد و اما پدر و مادر گرامي سلام مرا به حضور برادران و خواهران برسانيد و از برادرم شيخ علي اكبر كه حقّ زيادي به گردن من دارد تشكر مي كنم و طلب بخشش مي نمايم.                                                           
                                                                                                                    والسلام
 حمزه شاهسوني 2/10/65

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!