بستن

شهید حسین قنبری

«وَ لا تَحْسَبَنَّ اْلَذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اْللَّهِ اَمْواتَاً بَلْ اَحْياءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرزَقُونَ.»

    مپنداريد آنان كه در راه خدا كشته شده‌اند مرده‌اند، بلكه ايشان زنده اند و نزد پروردگارشان روزي      مي خورند.

       با سلام به ارواح مقدّس شهدا و خانواده‌هاي معظم شهدا، مفقودين، اسرا كه به حق پشتوانه‌ي اين انقلابند، وصيت‌نامه‌ي خود را شروع مي نمايم.

 اميد است خداوند سبحان در اين برهه از زمان، كه از هر سو جهت ريشه كن كردن اسلام به ما حمله كرده‌اند به ما توفيق دهد تا بتوانيم اين دين مبين را كه ثمره‌ي خون هزاران شهيد و مفقود مي باشد به احسن وجه حفظ نماييم.

 خداوندا، حال با اين كه به اين حقير توفيق دادي و بر ما منّت نهادي و ما روانه‌ي جبهه‌هاي حق عليه باطل كه به سركردگي آمريكاي جنايتكار بر ما تحميل شده است كردي بدان كه ما هم اين راه را به لطف و كرم تو، دور از هر گونه شك و ريبي انتخاب كرده‌ايم و هدف و مقصود ما همين دين مبين اسلام است كه هم اكنون زير نظر ولايت امر و جانشيني بر حق امام عصر(عج)، امام خميني مي باشد. خدايـا تو خود آگـاهي كه اين حقيـر هيچ چشـم داشتي به مقـامات دنيـا نداشته و ندارم، نه براي كـسب مقام و شهرت و نه بـراي اين‌كه بگـويند فلان شخـص به جبهه رفته است بلكه تنها به خاطر رضاي تو و انجام وظيفه، اين عمل را انجام داده‌ام. بار پروردگارا، ما را در اين راه ثابت قدم بدار و ما را بر دشمنان پست و زبون نصرت عنايت فرما. خداوندا، ما را تا آخرين لحظه به خودمان وامگذار.

 در پايان چند كلمه سفارش به امت هميشه در صحنه:

 تقاضاي عاجزانه دارم كه امام امت را تنها نگذاريد به حرف‌هاي اين اسطوره‌ي تقوي گوش فرا دهيد و عمل كنيد و به حرف‌هاي منافقين و از خدا بي خبران كه هيچ گونه سهمي در اين انقلاب ندارند گوش ندهيد، كم و كسرهايي كه به واسطه‌ي جنگ تحميلي پيش آمده است به حساب خدا بگذاريد و ناشكري نكنيد كه  ان شاالله پيروزيد.

در پايان چند كلمه‌اي سفارش به پدر و مادر گرامي و ارجمندم دارم، اول اين كه نتوانستم در زندگي براي شما فرزند خوبي باشم و آن همه حقوقي  كه بر من داريد جبران نمايم، اميد است اين فرزند گنهكار كه در زندگي جز براي شما ناراحتي و مزاحمت نداشت به بزرگواري خودتان ببخشيد. از تمامي قومان و خويشان و برادران و خواهرم و كساني كه مرا مي شناسند عاجزانه تقاضاي عفو و گذشت مي نمايم.

از مال دنيا چيزي نداشتم كه وصيت نمايم اما در شب‌هاي جمعه سر قبـر من بياييد و از خدا طلب بخشش كنيد. با دعا به جان امام امت و دعا براي پيروزي رزمندگان و دعا براي نابودي هر چه سريع‌تر صداميان و دعا براي پيروزي رزمندگان.

خدايا، خدايا، تا انقلاب مهدي، خميني را نگهدار. 

                                                                                                        حسين قنبري 2/10/65

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!