بستن

شهید حسین بادیانت

وصيت نامه شهيد عزيز حسين باديانت
 
        به نام خداي در هم كوبنده‌ي ستمگران و ياور محرومان.
 با عرض سلام به پيشگاه امام امت رهبر مستضعفان جهان و با سلام به شهداي راه اسلام به ويژه‌ي شهداي انقلاب اسلامي و با سلام به ملت  شهيد پرور و هميشه در صحنه‌ي ايران مخصوصاً همشهريان عزيزم.
 اينجانب حسين باديانت با آگاهي كامل متن وصيت‌نامه‌ي خود را مي نويسم.
خداوندا تو خود مي داني كه ميهن اسلامي و انقلاب عزيز اسلامي از هر جهت مورد هجـوم و تاخـت و تاز دشمـنان اسـلام قـرار گـرفته است و خدايا خودت مي داني كه نايب بر حق امام زمان(عج) حسين زمان حضرت امام خميني فرياد«هَلْ مِنْ ناصِرُ يَنصُرنْي» حسين(ع) را سر داده وبه همه‌ي مسلمانان تكليف جهاد فرموده است، بنابراين من نيز كه خود را مسلمان و پيرو امام عزيز مي دانم بر خود واجب دانستم كه براي دفاع از اسلام عزيز و ميهن اسلامي به خدمت مقدس سربازي بروم و تا پاي جان از انقلاب اسلامي و كشورم دفاع كنم. پروردگارا، اگر شهادت نصيبم شد بسيار سپاسگزارم. خداوندا، لياقت شهادت در راه خودت را به من عطا فرما.
و اما پدر و مادر عزيزم از شما مي خواهم كه صبر را پيشه كنيد زيرا خداوند صابرين را دوست دارد. در شهادت من بي‌تابي نكنيد و اگر خواستيد گريه كنيد به ياد سرور آزادگان گريه كنيد.
 خواهرانم، زينب‌وار زندگي كنيد و پيام شهدا را به گوش تمام مسلمانان برسانيد و اما برادران مهربانم از شما مي خواهم كه بعد از شهادت من، اسلحه‌ي به زميـن افتاده‌ي مرا برداريد و به دشمن متجاوزگر بتازيد كه مي دانم ان شاالله همين كار مي كنيد.
 سفارش ديگر به همسنگران عزيزم در تيپ امام حسن مجتبي(ع) دارم، برادرانم نگذاريد دشمـن وقت نفس كشيدن پيدا كند به آن‌ها بتازيد و آتش خشم الهي را به روي آن‌ها بريزيد.
 در پايان از همه‌ي عزيزان و دوستاني كه شرمنده‌ي آن‌ها هستم حلال بودي مي طلبم مخصوصاً از دوستان و همسنگران تيپ امام حسن(ع) در واحد بهداري و همگي آن‌ها را به خدا مي سپارم. باز هم سفارش مي كنم عزيزان من مبادا امام را تنها بگذاريد اسلام عزيز در خطر است از همه‌ي جوانان عزيز انتظار دارم كه به جبهه‌ها بشتابند و جواب دندان شكني به دشمنان اسلام بدهند.
 خداوندا، امام عزيز را تا انقلاب حضرت مهدي(عج) محافظت بفرما، خداوندا، بر عظمت اسلام و مسلمانان بيفزا، خداوندا دشمنان اسلام را اگر قابل هدايتند هدايت فرما و اگر قابل هدايت نيستند نابودشان بگردان.
«اللهم ارزقني توفيق الشهاده.»    
                                                               والسلام عليكم و رحمت الله                                                      
                                                                                                                                                               با تقديم احترام 
حسين باديانت   16/1/67

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!