بستن

شهید ابوالفضل مباشری

  بسم الله القاسم الجبارين و يا بقول ابوذر يا رب المستضعفين.

    ان الله يحب الذين يقاتلون في سبيل الله صفاً كانهم بنيان  مرصوص.

       با ستايش خداوند متعال و با درود به رهبران خدا به خصوص حضرت محمّد(ص) كه در راه اسلام عزيز شكنجه‌هاي فراواني تحمّل نمودند. و سلام بر تمامي شهيدان حق كه عاشقانه در راه هدف خود به سوي الله رفتند و با درود بر رهبر كبير انقلاب اسلامي امام خميني.

 آنان كه رفتند كاري حسيني كردند و آنان كه مانده‌اند بايد كاري زينبي كنند وگرنه يزيديند.                                                                 ( دكتر علي شريعتي)

 اينك پيام شهيدان، اين ندا را در گوشمان فرياد مي كنند كه اي انسان‌ها پيام ما اين است كه درخت نوپـاي ا نقـلاب اسلامي را ياري نمـاييد. راستي يـاري نمـودن درجـهت انقـلاب به چـه صورت است.

دكتر علي شريعتي مي فرمايد: هر انقلاب دو چهره دارد خون و پيام. ما بايد راه شهيدان را ادامه دهيم و خون خود را براي خدا و جهت شكوفايي درخت انقلاب نثار نماييم تا به زودي صبح آزادي را به تمام كشورهاي زير سلطه نويد دهيم، مي رويم تا با نثار خون خود صبح آزادي را نويد دهيم؛ اما افسوس كه عمر خود را تلف نموده و جهاداكبر، كه همان مبارزه با نفس خويش مي باشد كه سرآغاز خداگونه شدن انسان است انجام نداده‌ايم و به قول شهيد عبدالهي شرمساريم و اما بايد رفت زيرا كه انقلاب مقدّس اسلامي جهت هرچه بارور شدن به خون احتياج دارد و بايد رفت تا به نداي حسين زمانتان كه فرياد «هَلْ مِنْ ناصِرُ يَنصُرنْي» را ندا مي دهد جواب مثبت داده و صداميان كافر را از خاك دليران بيرون نماييم.

   «يا اَيُهَا الَّذِينَ امَنُوا إِنْ تَنصُرواْ اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ اَقْدامَكُمْ.»     ( سوره‌ي محمد،آيه‌ي7)

       و اما پيامي جهت امّت مبارز ايران دارم؛ برادر، خواهر، اينك كه آمريكا ضربه‌ي سختي از انقلاب اسلامي خورده است و اين باعث از دست دادن منافع او و همچنين احتـمال صدور انقلاب به تمامـي كـشورها مخصوصاً كشـورهاي جهان سوم شده است، لهذا، به هر طريق كه شده براي مردم ما مزاحمت ايجاد مي كند و هر روز دست به توطئه‌اي تازه مي زند و چنانچه اين جنگ نيز تمام شود دست به حيله‌اي ديگر خواهد زد تا شايد بتواند اين انقلاب قهرمانانه را به شكست بكشاند، اما غافل است كه خدا يار و پشتيبان اين امّت مي باشد.

       از آن‌جا نيز، منافقين خلق ديگر گروه‌هاي ضدانقلاب با بمب گذاري و ترورمي خواهند شخصيّت‌هاي مهم را از بين برده و وحشت در بين مردم بيندازند اما مي بينيد بر اثر هر بمب گذاري و ترور مردم بيشتر به انقلاب دلبسته مي شوند و بيشتر حاضرند كه به اين انقلاب با مال و جان خود كمك نمايند و اينان زهي خيال باطل   «و مكرو و مكرالله والله خيرالماكرين.»

اما هوشياري تو اي خواهر، اي برادر و كمك پروردگار باعث خواهد شد كه توطئه‌هاي آمريكا يكي پس از ديگـري خنثي مي شود و آمريكا نتواند هيچ كاري انجام دهد و به گفته اماممان: آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند و براي نيل به اين هدف بايد به گفته‌ي اميد امام و امت گوش دهيم كه فرمود هرچه فرياد داريد بر سر آمريكا بزنيد و ضمناً در كنار آن شعار نيز بايد سعي كنيم با كم مصرف كردن وسايل، در كاستن از خرج زندگيمان در راه هدف فوق گام نهيم.

و اما برادر و خواهر دانش آموز: سعي كن كه هرچه مي تواني به علمت بيفزايي تا در آينده ما داراي متخصّص با ايمان باشيم و باعث خودكفايي اين ملّت رنجديده شوي؛ ] با [ شركت در انجمن اسلامي مدارس كه يك نهاد فعّال در جهت نشر فرهنگ اسلامي مي باشد همكاري نماييد و در برنامه‌هاي آن جهت خودسازي شركت نماييد.

اما پدر و مادرم، مرا حلال كنيد و پس از اين‌كه خبر شهادتم را شنيديد تنها جمله‌اي كه به حكم يك مسلمان بايد بگوييد اين است كه «اِنا للهْ وَ اِنْااِليهِ راجِعونْ،»  زيـرا خدا امانتي به شما داده است و اينك از شما گرفته است ولي شمـا هيچ چيز از دست نـداده‌ايد ولي اجـري بسيـار در پيشگاه حق تعالي داريد از گريه نمودن و لباس سياه بر تن كردن خودداري نماييد زيرا باعث عذاب روح من خواهد شد.

مطالب زير را ذكر مي كنم:

     1ـ از تمامي دوستان و خويشان و مـردم استهبان حلال بودي مي طلبيد و برايـم استغفـار نماييد كـه نتوانستم مسؤوليتي كه بر عهده‌ام بوده است به نحو احسنت انجام دهم و چيزي كه از دنيا دارم كوله باري از گناهان مي باشد.

     2- كتاب‌هايم را با اجازه پدرم، در جهت صحيح استفاده كنيد. (استفاده خانواده و يا تقديم به امام جمعه جهت مصرفي كه صلاح مي دانند.)

     3ـ پدر و مادرم، گرچه شهادت فرزندت برايت سخت است، اما با صبر و ادامه دادن راه او مشت محكمي بر دهان تمامي كفر بكوبيد و هرگاه خواستيد گريه نماييد براي امام حسين(ع) كه مظلومانه در صحراي كربلا به شهادت رسيدند گريه نماييد.

     4ـ لباس نظامي و وسايلي كه مربوط به نظامي است به گردان فجر، تيپ المهدي بدهيد.

     اما در پايان، اين وصيت را دارم كه اگر امكان دارد براي آخرين بار دعاي كميل و صبح جمعه دعاي ندبه به پشت جنازه‌ام بخوانيد و سپس به خاك نماييد. از همه‌ي مردم براي من حلال بودي بطلبيد زيرا امكان دارد خداي ناكرده گاهي به كسي توهين و يا پشت سر كسي حرفي زده باشم. همه‌ي شماها براي رهبر دعا كنيد و از صميم قلب اين نداي رنج كشيدگان ايران عزيز كه مي گويند:

خدايا، خدايا، تورا به جان مهدي(عج) تا انقلاب مهدي، خميني را نگه دار؛ از عمر ما بكاه بر عمر او بيفزا، را فرياد كنيد. به اميد پيروزي حق بر تمامي نيروهاي كفّار در سرتاسر جهان و تشكيل حكومت عدل جهاني به امامت حضرت مهدي(عج) و آزادي بيت المقدس عزيز. مستحكم باد نظام جمهوري اسلامي ايران. خميني همه‌ي اميدش به شماست. به اميد فرج امام زمان(عج). ان شاالله .

 سه شنبه 24/9/60 :18 صفر 1401

ابوالفضل مباشري اميديه 2/8/63

پاسخ دهید

ادرس ایمیل شما کاربر گرامی منتشر نخواهد شد.قسمت های ضروری و مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

متا سفانه قابل کپی نیست!